Monday, June 7, 2021

קריסת חניון שערי צדק / עובדי חברת הסלולר גולן טלקום התאגדו בהסתדרות הכללית / גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען.

קריסת חניון שערי צדק / עובדי חברת הסלולר גולן טלקום התאגדו בהסתדרות הכללית / גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען.. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום החבירים בהם משטרה, מדא, פקער, הנהלת בית החולים ועוד חילקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ. עם סיום הטקס קרס החניון הישן.

בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה.

בתי החולים הציבוריים: דורשים שוויון - ערוץ 7
בתי החולים הציבוריים: דורשים שוויון - ערוץ 7 from u.a7.org
לא ידוע על נפגעים באירוע: כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. מכבי אש ויחידת החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים בפעולות. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען.

בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. — real news il (@realnewsil) june 7, 2021. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לא ידוע על נפגעים באירוע: על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק: לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה.

ככל הנראה אין נפגעים באירוע. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים.

מרכזי בריאות - Margolin Bros
מרכזי בריאות - Margolin Bros from www.margolin-bros.com
צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום החבירים בהם משטרה, מדא, פקער, הנהלת בית החולים ועוד חילקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו.

חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro.

תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. לא ידוע על נפגעים באירוע: לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. כאות הוקרה על הפעילות הענפה בחזית בשנה האחרונה, עשרות צוותי שערי צדק מתחומי הרפואה, הסיעוד, מינהל ומשק, הוזמנו לתמוך בקבוצת הפועל ׳בנק יהב׳ בכדורסל הערב במשחק רבע גמר פלייאוף. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים.

לפי שעה לא ידוע על נפגעים. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: ככל הנראה אין נפגעים באירוע.

בשורת החניונים של עיריית ירושלים - ירושלים נט
בשורת החניונים של עיריית ירושלים - ירושלים נט from www.jerusalemnet.co.il
שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: לא ידוע על לכודים או נפגעים.

חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו.

במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק: בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. לא ידוע על נפגעים באירוע: עם סיום הטקס קרס החניון הישן. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק.

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya